2017. jan 22.

Megújulás

írta: szilvida
Megújulás

nevtelen_panoramafelvetel1.jpg

Végre elkészült. Végre új pompájában tündököl. Végre tele van fénnyel. Illatos és olyan szép.


Két hét munka árán megújult a kis stúdióm. Édesapám és én (illetve még páran kisebb-nagyobb segítséggel - akiknek ezúton is köszönöm) megszépítettük. 
Mikor 2015 novemberében beköltöztem nem volt idő szinte semmire, mert jöttek a karácsonyi fotózások, így nem tudtam belevágni egy nagyobb felújításba. Azóta is csak húztam-halasztottam. Aztán a karácsonyi fotózások ideje alatt a múlt év végén eldöntöttem, hogy az új évet ezzel kezdem. Így is lett!  Azóta pedig csodálom a kis kuckót. 

A hétvégén már fel is avattam. Megtörténtek az első fotózások. 

Szeretem. 

studio_1.jpg

studio_5.jpg

studio_4.jpg

studio_3.jpg

studio_8.jpg

studio_7.jpg

studio_2.jpg

studio_6.jpg

Szólj hozzá

újév megújulás stúdió fotóstúdió