2016. ápr 07.

Lívia ♥ Emil

írta: szilvida
Lívia ♥ Emil

Lívit nagyon szeretem fotózni. Tagadhatatlanul a kedvenc modellem, ezt már többször hangsúlyoztam. (Ha olvasod kedvesem, itt is elmondom, hogy nem, nem mondom ezt mindenkinek! :P :D ) Nem volt még olyan dolog, ami ne tetszett volna neki, amit kitaláltam. Vagy lett volna olyan dolog, amit nem csinált meg a kedvemért; meg szerintem igazából szinte minden jól áll neki. Így aztán tényleg öröm vele "dolgozni". 

A mostani, a párfotózás ötlete viszont nem tőlem származik. Ezt együtt álmodták meg Emillel. Korábban ugyan volt erről szó futólag...viszont én nem terveztem meg most semmit. Rájuk bíztam igazából a dolgot és lám micsoda sorozat kerekedett belőle. 
Persze ez a sok segítség nélkül nem ment volna. Nem lett volna ennyi klassz, a stílushoz illő ruhánk, kiegészítőnk, kellékünk na meg helyszínünk. ;) 

Baromira élveztem a fotózás minden percét! ;)

De beszéljenek helyettem a szerelmesek fotói: 

Szólj hozzá